Individuální trénování, tréninkové plány

17.4.2020

Indepositphotos_40240425-stock-photo-traffic-sign.jpgdividuální tréninky pro naše atlety z řad atletické přípravky, žactva, dorostů a starších se každý týden připravují dle aktuální situace a opatření Ministerstva zdravotnictví ČR.

Tréninkové plány vnímejte jako vodítko k individuálnímu trénování. Společné sportování tak můžete provozovat a pobavit se s 

ním kdekoliv-na zahradě, na hřišti, na louce, v lese. Tedy všude tam, kde trávíte společný volný čas.
Nezapomeňte však na dodržování povinného nošení roušek a dalších vládních nařízení týkajících se pohybu venku!!!

Neočekáváme, že odtrénujete všechno, a po pravdě to po vás ani nechceme. Jsou to návrhy maximálního tréninkového zatížení, které si přizpůsobíte podle svých možností. Jen prosím myslete na třídenní tréninkové mikrocykly: první den nejtěžší trénink, druhý den lehčí, třetí den jen výběh do přírody, gymnastika, strečink a pak opět nejtěžší, lehčí, výběh-strečink.

Součástí tréninkového plánu jsou i odkazy na naše cvičení, která zveřejňujeme a také vám zasíláme.

 

Nyní díky nové vyhlášce MZDR15190/2020-3 a č.j.MZDR 15190/2020-4 ze dne 6. dubna jsou zpřístupněna venkovní sportoviště.

Stadion v areálu Porubsk

Atleti, kteří se pohybují v areálu Porubské mají sice zřízený čas se svým trenérem, ale sportování je individuální. Nejde o řízené trénování!é je po domluvě se zřizovatelem také zpřístupněn. Naši starší atleti si zde mohou individuálně zasportovat. Musí však dodržovat veškeré vládní nařízení. Proto je v době individuálního tréninku přítomen dospělí jedinec, aby dohlédl na dodržování všech podmínek.

Vedení AP

 

Atletika Poruba > Individuální trénování, tréninkové plány

 

                  

NÁBOR nových členů

Partner
Partner
Partner
Partner

Weby

Přípravka Poruba

Atletický klub Poruba

Klubový kalendář

 

Video